1e dag in Phalaborwa - Zuid Afrika - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu 1e dag in Phalaborwa - Zuid Afrika - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu

1e dag in Phalaborwa - Zuid Afrika

Door: michellebleijerveld

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 September 2011 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Hee Allemaal!

Even snel een korte update, vanuit het veel te warme Zuid-Afrika!! Toen we uiteindelijk na een reis van 20uur in Phalaborwa op het vliegveld uitstapte, vielen we bijna om van de warmte!! Pffff wat een hitte, graadje of 35 was het zeker wel!! Maar heb ondertussen al wel begrepen dat het niet normaal is hoor, zo warm!!

Verder hebben we een goede vlucht gehad en moeten we vanavond vooral optijd naar bed en flink bijslapen!! We zitten met nog 2 meiden in het "staff-house" en over 2 weken komt nog een duist klasgenootje van ons bij het huis in! Het is een vrij groot huis, maar verder niets geen overbodige luxe!! We hebben wel 2 schatten van hondjes in en rond het huis lopen, best gezellig!

Nou, morgen hebben we een gesprek met onze stagebegeleidster Neelke en zullen we eens op ontdekkingsreis gaan hier!!

Voor nu vind ik het wel weer genoeg, de volgende keer beloof ik een langer verslag!

Tot de volgende keer!!
LiefsXx!

  • 02 September 2011 - 16:33

    Iris:

    Fijn dat je goed over bent gekomen. We hebben de hele tijd aan je gedacht. Geniet ervan en voor zometeen slaap lekker. 3 dikke zoenen van Iris

  • 02 September 2011 - 16:56

    Kelly:

    Waaww zoo warm!:O das wel erg veel verschil..
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad:)
    En die hondjess wat leukk!!
    Succes met je gesprek morgen en lekker ff op ontdekking ;)
    Slaaap lekker nu!!!!!
    Liefs Xx uut voass'n

  • 03 September 2011 - 14:12

    Maarten:

    weer veilig aan de grond .fijn!!!
    succes vandaag 03-09. groetjes maarten en marjan

  • 03 September 2011 - 20:36

    Anouk..:

    35 graden? Poeh dat is wel ff wennen ja..
    Maar fijn dat je daar veilig bent aangekomen en het nu al naar je zin hebt..
    Altijd leuk toch, gezelschap van 2 hondjes:D
    Xxx

  • 05 September 2011 - 17:08

    Marga:

    Hoi Meisje, komt dit nu wel aan?

    Liefs Mama

  • 06 September 2011 - 12:02

    Lichelle:

    Hoi Michelle,
    Wat een ervaring tot nu toe....hoezo jaloers haha!!
    Ik wens je hel veel plezier en suces, en natuurlijk volg ik je.
    leuk om te doen vooral omdat het weer eens regent!.

  • 06 September 2011 - 18:31

    Marga:

    Heey meisje, het is hier ontzetend rotweer en bij jou? Met Omi gaat het gelukkig goed, heeft wel pijn hoor! Hoe is het daar? Hard gewerkt vandaag?

    Liefs Mama

  • 08 September 2011 - 16:49

    Lisa Ligtenberg:

    Hoi Michelle,

    Waarschijnlijk ken je mij niet maar ik zit ook op de HTRO! Ik heb je wel eens gezien tijdens colleges.. In februari 2012 is het mijn beurt om op stage te gaan. Ik wil graag naar het Sefapane lodge and safaris in Zuid afrika en ik heb begrepen dat jij er nu ook zit, TOF! Kun je mij via een mailtje sturen hoe het daar is? hoe heb je je onderkomen geregeld? krijg je een stage vergoeding? & hoe is het bedrijf? Graag hoor ik van je! Heel erg veel plezier! groetjes Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Michelle

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 25523

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 Februari 2012

Stage in Zuid-Afrika

13 Augustus 2016 - 30 November -0001

Au pair - Australie, Sydney

Landen bezocht: