Bijnaaaa.. - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu Bijnaaaa.. - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

Bijnaaaa..

Door: michellebleijerveld

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 September 2011 | Nederland, Vaassen

Hee hee!!

Het is bijna zover.. Donderdag (nog 2 nachtjes slapen!) is het dan eindelijk zo ver!! Dan vertrek ik samen met Joey naar Zuid-Afrika!! Ik heb er zin in!!

Volgens mij heb ik nu echt alles geregeld en voor elkaar! Er is alleen één probleempje.. Ze schijnen bij de vliegmaatschappijen niet te snappen dat je, als je voor 5 MAANDEN weg blijft, meer spullen nodig hebt dan 20 kilo!! M'n koffer weegt nog steeds 25 kilo en ik heb hem al zeker 3x over opnieuw ingepakt! Mensen met suggesties hoe ik dit kan oplossen.. U kunt zich melden bij: Michelle Bleijerveld! haha..

Ik hou jullie op de hoogte of het vliegtuig al dat gewicht heeft kunnen dragen!!

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vaassen

Michelle

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 25520

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 Februari 2012

Stage in Zuid-Afrika

13 Augustus 2016 - 30 November -0001

Au pair - Australie, Sydney

Landen bezocht: