Weer terug in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle - WaarBenJij.nu Weer terug in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle - WaarBenJij.nu

Weer terug in Sydney!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

24 Oktober 2016 | Australië, Sydney

Weer “thuis” in Sydney!

Ja, we zijn weer “thuis”! Eindelijk weer ritme en regelmaat, haha.. Ik wist niet dat je dat kon missen, maar na 2 weken Amerika kan het dus echt. M’n vorige verhaal eindigde ik met het nieuws dat we de volgende dag (donderdags) naar Michigan zouden vliegen: FOUT! We gingen naar Mineapolis in Minesota want daar vond de Rydercup plaats. Een belangrijk golfevent wat eens in de twee jaar wordt gehouden. We verbleven in een hotel waar ik m’n eigen kamer had (heerlijk), met uitzicht op de Mississippi  In Mineapolis zijn we naar de America Mall geweest, dit is het grootste overdekte winkelcentrum van heel Amerika!! Met een pretpark, sealife en theater is dat ook niet heel gek. Verder zijn we nog naar een klein kindermuseum geweest en zondagavond vlogen we weer naar huis. Had ik trouwens al verteld dat we met het privé vliegtuig van papa vlogen?  Niet omdat het moet, maar omdat het kan! Haha..

Zondagavond waren we thuis en maandagochtend zaten we weer in hetzelfde privé vliegtuig naar New York. We vlogen letterlijk van het ene tijdsverschil naar het andere. Eenmaal in New York stonden er even twee helikopters voor ons klaar om ons naar de overkant van het water vliegen, zodat we een stuk verkeer konden overslaan (niet omdat het moet, maar omdat het kan!) en aangekomen bij ons appartement (vier verdiepingen, 5 slaapkamers en veel te veel ruimte voor 5 mensen) zijn we snel wat gaan eten en op tijd naar bed, want iedereen was moe van het reizen. De volgende dag ben ik met de kinderen naar het American Museum of Natural History geweest (een van de bekendste musea?) en ’s avonds heb ik weer een wens van m’n wishlist kunnen afstrepen, want ik ben naar de musical Wicked geweest op Broadway! Een prive avondje uit, want iedereen was op stap. Verder ben ik met de kinderen naar het 9/11 memorial museum geweest (heel indrukwekkend), heb ik m’n ogen uitgekeken in een winkel vol met poppenspullen voor één poppenmerk, hebben we een mini picknick gehouden (met een broodje van de Subway) in Central Park en kan ik voorlopig geen sushi meer zien! Haha.. Vrijdag vlogen we weer terug naar Los Angeles en zaterdags vlogen we weer terug naar Sydney.

Eenmaal terug in Sydney werd het weer tijd voor ritme, regelmaat en regels: heerlijk! Haha.. Voor de kinderen goed om weer een vaste routine te hebben, maar ook ik vond het fijn om weer te weten waar ik aan toe was! Gelijk de volgende dag lekker naar het strand geweest met Tessa en woensdags had ik weer een gezellig Vaassens onderonsje met Sylvia en Opa Hagen (moeder en opa van Daan). Zij waren bij Daan op bezoek en waren zo lief om mijn zeer geliefde en erg gemiste tas vanuit Vaassen voor me mee te nemen: helemaal blij!!  Gelijk even een rondleiding door Newtown gehad en even bij Daan in het hostel langs geweest (ik denk nog wel even een keertje extra na of ik wel in een hostel wil slapen, haha..)

Ik ben ook heel sportief en cultureel bezig geweest! Jaja.. Samen met Tessa (NL) en Federica (Ita) hebben we de Manly to Spit Bridge walk gelopen. Een wandeling van 10 km langs de mooie, maar zeer heuvelachtige kustlijn! Na 3 uur waren we dan ook nog steeds niet in Manly (ja, wij begonnen aan de andere kant om zo te eindigen in Manly en daar gezellig uit eten te kunnen) en daar zouden we ook niet met een kwartiertje te zijn, dus hebben we een taxi gebeld! Haha.. We konden niet meer! ’s Avonds nog wel gezellig met z’n viertjes, Mieke was inmiddels ook aangeschoven, lekker gegeten. De volgende dag ging ik met Tessa en Mieke mee naar de Hillsong Church (misschien voor sommige bekend?). Het was echter niet echt een kerk te noemen, een concertgebouw lijkt er meer op! Hele belevenis om een keer mee te maken, zingen en swingen tijdens deze kerkdienst. ’s Middags weer lekker naar het strand geweest en met een heel stel meiden (weer) uiteten geweest.

Verder heb ik niet zo heel veel spannends beleefd. Lekker gezongen, generale repetitie voor het concert gehad, op jacht geweest naar koorkleding (en uiteindelijk na lang zoeken ook gevonden, maar probeer in de zomer maar eens een zwart t-shirt met lange mouwen te vinden: bijna onmogelijk!), bijna te laat om m’n kind op te halen van school (niet mijn fout, er stond een vrachtwagen met pech op de weg!) en lekker spelletjes spelen met de kids. Ik ben vooral aan het genieten hier en dat gaat me nog steeds goed af kan ik je zeggen!  Foto’s volgen, die moet ik nog even uitzoeken.

Tot de volgende keer!

  • 24 Oktober 2016 - 14:31

    Jacqueline:

    Super leuk weer om te lezen! En wat tof wat je allemaal mee maakt! Pakt niemand je meer af!!!
    Geniet er lekker van! Dikke kus

  • 25 Oktober 2016 - 09:09

    Maarten:

    Jemig Michelle,
    Je doet ongeveer 10 vakantie's per dag. Wat een afstanden wat veel reizen en wat veel zien.
    Geweldig. geniet er van .
    groetjes M&M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Michelle

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 25502

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 Februari 2012

Stage in Zuid-Afrika

13 Augustus 2016 - 30 November -0001

Au pair - Australie, Sydney

Landen bezocht: